O prijavljenih delih presoja strokovna žirija, sestavljena iz najboljših strokovnjakov s področja medijskega načrtovanja in marketinga v regiji. Žirijo imenuje organizator in je pri svojem delovanju vezana na Navodila o delovanju žirije tekmovanja Sempler.
Pri presojanju prijavljenih del upošteva naslednje kriterije:
- Idejna zasnova medijske akcije
- Ustrezno ciljanje in poznavanje/razumevanje potrošnika
- Primerjava med cilji in doseženimi rezultati (ROI)
- Inovativnost v iskanju novih komunikacijskih poti
- Stopnja aktivacije in motivacije ciljne skupine skozi medijsko strategijo in izvedbo
Odločanje žirije je dvokrožno. V prvem krogu žirija oceni in pregleda vsa prijavljena dela. Znotraj vsake kategorije izbere finaliste, ki se uvrstijo v ožji izbor. V drugem krogu žirija izmed finalistov v vsaki tekmovalni kategoriji izbere najboljše delo, ki prejme nagrado
ZLATI SEMPLER.
Med vsemi najbolje ocenjenimi deli žirija izbere absolutnega zmagovalca in mu podeli nagrado VELIKI SEMPLER.
Žirija ni dolžna podeliti nagrad v vseh tekmovalnih kategorijah, je pa dolžna podeliti nagrado VELIKI SEMPLER.
Žirija podeli naslednje nagrade:
DIPLOMA SEMPLER (uvrstitev v ožji izbor)
ZLATI SEMPLER (zmaga v posamezni tekmovalni kategoriji)
VELIKI SEMPLER (najboljša medijska strategija leta)