Toni Tomašek, ki v oglaševanju deluje že dvajset let,
je mednarodno eden najbolj izkušenih kreativnih direktorjev v regiji. V
slovensko oglaševalsko zgodovino se je zapisal kot edini slovenski kreativni
direktor s kanskima levoma, prvima tudi v regiji nekdanje Jugoslavije.
Po dvanajstih letih vodenja takrat prodorne agencije Mediamix je
leta 2007 prevzel vodenje regionalnega središča BBDO v
Beogradu, ki je že leto dni kasneje osvojilo naziv agencije leta, doseglo prve uspehe
na festivalu Zlati boben ter globalno opozorilo nase z deli za naročnike,
kot sta Mercedes Benz in VIP Mobile.
Leta 2011 je pri nemškem McCann Ericksonu sodeloval v globalni
ekipi Lufthanse kot sokreativni direktor, nato se je vrnil v Slovenijo v
agencijo Mayer McCann, v začetku leta 2013 pa se je pridružil Publicisu,
kjer je danes kreativni direktor Publicis Groupe Slovenija, kamor sodijo
agencije Publicis, Saatchi&Saatchi in Leo Burnett.