Po študiju fizike na Oxfordu je Les Binet na Univerzi v Edinburghu pridobil magisterij znanosti s področja umetne inteligence. Pri svojem raziskovanju se je osredotočil na uporabo računalniških modelov, da bi preučil način, kako ljudje procesiramo jezik. Leta 1987 se je pridružil oddelku za načrtovanje projektov agencije BMP, kjer je svoje znanje s področja modeliranja uporabil pri merjenju učinkov oglaševanja. Trenutno je odgovoren za učinkovitost v agenciji adam&eve DDB, poleg tega pa vodi DDB Matrix, ekonometrično svetovalno družbo agencijske mreže DDB.
Skozi leta je Les sodeloval pri projektih za podjetja, kot so AXA, Barclays, Diageo, Heinz, John Lewis, Nestlé, Phillips, Unilever, Virgin in Volkswagen. Odigral je tudi pomembno vlogo pri vzpostavljanju slovesa adam&eve DDB kot učinkovite agencije, pri čemer je osvojil več nagrad za oglaševalsko učinkovitost britanskega združenja oglaševalskih agencij (IPA) kot kdor koli prej v zgodovini tekmovanja IPA.
Leta 2007 sta Les Binet in Peter Field izdala knjigo Marketing v dobi odgovornosti (Marketing in the Era of Accountability), študijo dejavnikov, ki vplivajo na marketinško učinkovitost, o kateri je britanski časnik Guardian zapisal, da gre za »obvezno branje za vse resne marketinške učenjake«. V njunem novem poročiluThe Long and the Short of It pa obravnavata strategije, ki poganjajo učinkovitost na dolgi in kratki rok.
Les je član višjega svetovalnega odbora pri znanstveni reviji Journal of Advertising Research in globalnega svetovalnega odbora pri projektu »Prihodnost oglaševanja« (»Future of Advertising«) poslovne šole Wharton. Je tudi redni kolumnist revije Admap.