13. November. 2015

Kako postati zvezda na LinkedInu?

Tadej Rovtar, višji skrbnik ključnih kupcev, Httpool, Slovenija
Tadej Rovtar, višji skrbnik ključnih kupcev, Httpool, Slovenija
Brigita Lazar Lunder, predavateljica in svetovalka, Slovenija
Brigita Lazar Lunder, predavateljica in svetovalka, Slovenija

LinkedIn je poslovno družbeno omrežje, ki ga lahko vsak od nas lahko izkoristi v svoj prid, saj lahko posameznikom močno pomaga pri razvoju poklicne kariere, podjetjem pa pri pridobivanju poslovnih partnerjev in kupcev. Kako torej zacveteti na tem izjemno obetajočem omrežju?

Odgovor boste dobili na praktični delavnici, ki jo v okviru konference medijskih trendov SEMPL. novembra 2015 organizira podjetje Httpool. Predavateljica in svetovalka za LinkedIn Brigita Lazar Lunder in Tadej Rovtar, višji skrbnik ključnih kupcev na Httpoolu, bosta na delavnici, kako vzpostaviti stran na LinkedInu, kako na njem komunicirati s poslovnimi partnerji, kakšne so možnosti oglaševanja in oblike ciljanj, ki jih lahko uporabite za doseganje segmenta B2B, ter kako lahko LinkedIn za doseganje segmenta B2C uporabijo tudi preostale, premijske blagovne znamke.

Dejstvo je, da so se svet in kupci spremenili in da kar je delovalo nekoč, danes ne deluje več. Po zadnjih raziskavah družbena omrežja vplivajo kar na 75 odstotkov nakupnih odločitev v medorganizacijskem segmentu (B2B), pri čemer je LinkedIn dokazano najučinkovitejši. Kljub temu pa ga večina podjetij v Sloveniji še vedno ne uporablja. Ali se boste odločili za skok na LinkedInov vlak ali boste raje ostali na peronu? No, zadnjega vam ne priporočamo, saj so vaši tekmeci že na krovu in gredo s polno hitrostjo naprej.