LinkedIn je poslovno družbeno omrežje, ki ga lahko
vsak od nas lahko izkoristi v svoj prid, saj lahko posameznikom močno pomaga
pri razvoju poklicne kariere, podjetjem pa pri pridobivanju poslovnih
partnerjev in kupcev. Kako torej zacveteti na tem izjemno obetajočem omrežju?
Odgovor boste dobili na
praktični delavnici, ki jo v okviru konference
medijskih trendov SEMPL.
novembra 2015 organizira podjetje Httpool. Predavateljica in svetovalka za
LinkedIn Brigita Lazar Lunder in Tadej Rovtar, višji skrbnik ključnih kupcev na
Httpoolu, bosta na delavnici, kako vzpostaviti stran na LinkedInu, kako na njem
komunicirati s poslovnimi partnerji, kakšne so možnosti oglaševanja in oblike
ciljanj, ki jih lahko uporabite za doseganje segmenta B2B, ter kako lahko
LinkedIn za doseganje segmenta B2C uporabijo tudi preostale, premijske blagovne
znamke.
Dejstvo je, da so se svet
in kupci spremenili in da kar je delovalo nekoč, danes ne deluje več. Po
zadnjih raziskavah družbena omrežja vplivajo kar na 75 odstotkov nakupnih
odločitev v medorganizacijskem segmentu (B2B), pri čemer je LinkedIn dokazano
najučinkovitejši. Kljub temu pa ga večina podjetij v Sloveniji še vedno ne
uporablja. Ali se boste odločili za skok na LinkedInov vlak ali boste raje
ostali na peronu? No, zadnjega vam ne priporočamo, saj so vaši tekmeci že na
krovu in gredo s polno hitrostjo naprej.