27. November. 2015

Veliki sempler hrvaški agenciji Imago

Izmed 34 del v ožjem izboru je žirija za nagrade Sempler izbrala najboljša, ki so prejela devet zlatih nagrad in veliko nagrado. Velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo leta je prejela hrvaška oglaševalska agencija Imago za kampanjo »Soglasnik za življenje«, ki jo je ustvarila za hrvaško združenje Transplant.

Najvišja nagrada letošnjega tekmovanja za najboljše medijske strategije leta Sempler, ki poteka v okviru konference medijskih trendov SEMPL, je letos pripadla akciji »Soglasnik za življenje«, ki jo je za hrvaško združenje Transplant ustvarila oglaševalska agencija Imago iz Zagreba.

Z akcijo »Soglasnik za življenje« so želeli javnost seznaniti s pomenom odločitve o darovanju organov, izraziti podporo vsem tistim, ki čakajo na presaditev organov, in se zahvaliti vsem darovalcem in njihovim družinam, ki so s svojim plemenitim dejanjem rešili druga življenja. V ta namen so ustvarili aplikacijo, preko katere so uporabniki na družbenem omrežju Facebook lahko izrazili svojo podporo tako, da so »darovali« soglasnik iz svojega imena. Akciji so se pridružile številne medijske hiše in podjetja, ki so z izločitvijo soglasnika iz svojega imena ali logotipa izkazali svojo podporo darovanju organov in tako prispevali k večji ozaveščenosti o tej tematiki.

»Žirija se je soglasno odločila, kateremu delu podeliti veliki sempler. Kampanja »Soglasnik za življenje« je s preprosto idejo uspela doseči izjemno aktivacijo medijev, družbenih omrežij in javnosti na splošno, pri čemer ni imela na voljo velikega proračuna,« je povedal predsednik žirije Marko Vičič, partner in izvršni kreativni direktor v agenciji Futura DDB. Kot dodaja, so bila vsa dela v ožjem izboru na zavidljivi ravni, saj so številna izstopala po svoji svežini in kreativnosti.   

V kategoriji strateška uporaba medijskega spleta je zlato nagrado prejela hrvaška medijska agencija OMD Media v sodelovanju z oglaševalskima agencijama Innovo DDB in DRAP, ki je za McDonald's Hrvaška ustvarila kampanjo »McDonaldsov zajtrk«. Slovenska medijska agencija OMD – OmnicomMediaGroup in oglaševalska agencija Publicis sta dobili dve zlati nagradi za akcijo »Renault Z. E. Taxi«, in sicer v kategoriji inovativna uporaba komunikacijskega kanala in kategoriji najboljša izkustvena akcija.

V kategoriji najboljša ciljana akcija je zmagala »Promocijska akcija VIP ob vrnitvi v šolo«, ki sta jo za hrvaškega mobilnega operaterja VIP ustvarili U. M. Universal McCann, Real Grupa in Grey. V kategoriji najboljša izraba digitalnega okolja je zmagal »Spletni vtičnik Itak Moč Besed«, delo medijske agencije Pristop Media in oglaševalske agencije Pristop za Telekom Slovenije, v kategoriji najboljša akcija na družbenih omrežjih pa je zlati sempler prav tako pripadel Pristopu za akcijo »Moč besed« Telekoma Slovenije.

V kategoriji najboljša uporaba mobilnega okolja je zmagala aplikacija »Telenorjev bankir v obogateni resničnosti«, delo srbske medijske agencije Direct Media za Telenor banko. Digitalna agencija Red Orbit je prejela zlato nagrado v kategoriji najboljša uporaba podatkov za delo »Uspešna rezervacija vozovnice« za Adrio Airways, v kategoriji najboljši novi medij/medijski format pa je zmagala akcija »Gledališče v prtljažniku« agencije Pristop za Mini teater.

Na večerni slovesnosti po koncu prvega dne 17. konference medijskih trendov SEMPL sta bili poleg velikega semplerja in devetih zlatih semplerjev podeljeni še dve posebni nagradi TOP SEMPL. Nagrada za medijskega menedžerja leta 2015 je pripadla Pavlu Vrabcu, generalnemu direktorju medijske družbe Pro Plus, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti pa je dobila Maša Smonig, medijska planerka iz medijske agencije OMD.