18. Junij. 2015

Tri nove tekmovalne kategorije pri nagradah Sempler

Tekmovanje za najboljše medijske strategije leta Sempler, ki vsako leto poteka v okviru konference medijskih trendov SEMPL, se letos razširja s tremi novimi tekmovalnimi kategorijami: najboljša uporaba mobilnega okoljanajboljša uporaba podatkov in najboljši novi medij/medijski format. Tako bo na letošnjem SEMPL-u, ki bo 26. in 27. novembra 2015 v Portorožu, podeljenih devet zlatih nagrad Sempler in glavna nagrada veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo preteklega leta.

Ljubljana, 18. junija 2015 – Sempler, regijsko tekmovanje za najboljše medijske strategije leta, bo v okviru konference SEMPL letos potekalo že trinajstič. Za nagrade medijskim presežkom leta se vsako leto poteguje več del iz regije Adriatik; lani so zanje tekmovali agencije, oglaševalci in mediji iz Slovenije, Srbije, Hrvaške in celo Bolgarije. Glavno nagrado, velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo leta, je mednarodna strokovna žirija lani podelila odmevni večmedijski akciji »Živim lajf« z raperjem Zlatkom, ambasadorjem blagovne znamke Sveta vladar Nove KBM, ki so jo zasnovali in izvedli v agencijah Pristop, Renderspace in Pristop Media.

Da bi še bolj temeljito zajeli nove komunikacijske kanale in medijske formate, organizator konference SEMPL, podjetje Media Pool, v letošnjo tekmo za Semplerje uvaja nekaj novosti. Obstoječim šestim tekmovalnim kategorijam (strateška uporaba medijskega spletainovativna uporaba komunikacijskega kanalanajboljša ciljana akcijanajboljša izkustvena akcijanajboljša izraba digitalnega okolja ter najboljša akcija na družbenih omrežjih) se bodo namreč pridružile še tri nove, in sicer  najboljša uporaba mobilnega okoljanajboljša uporaba podatkov in najboljši novi medij/medijski format.

V novo kategorijo najboljša uporaba mobilnega okolja se bodo lahko prijavili projekti, ki uspejo domiselno in inovativno doseči ter vključiti potrošnike s pomočjo katerega koli mobilnega kanala. V to kategorijo sodijo mobilni mediji vseh vrst, vključno z mobilnimi aplikacijami, mobilnimi stranimi, vsebinami, ustvarjenimi za mobilne naprave, ter vse oblike mobilnega oglaševanja. Žirija bo iskala akcije, ki so s pomočjo jasnih izhodišč izkoristile mobilno okolje tako, da so dosegle odlične rezultate in/ali visoko stopnjo vključenosti potrošnikov. 

V kategoriji najboljša uporaba podatkov se bodo za nagrade potegovali projekti, ki dokazujejo, kako so baze podatkov ali opravljene raziskave (tako kvalitativne kot kvantitativne) vplivale na medijsko načrtovanje in izvedbo projekta, pri tem pa odločilno vplivale na rezultat akcije.

V tretjo novo kategorijo najboljši novi medij/medijski format pa sodijo novi mediji in novi formati v medijih, ki oglaševalcem omogočajo boljšo, inovativnejšo oziroma razlikovalno komunikacijo s potrošniki. Projekte lahko prijavljajo medijske hiše, produkcijske hiše, agencije ipd.

»Opažamo, da v celotni regiji Adriatik, ki ji je namenjeno tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije leta, nastaja ogromno dobrih projektov. Z razširitvijo tekmovalnih kategorij želimo spodbuditi prijavo del, da bi lahko nagradili še več odličnih strategij. V naslednjih letih načrtujemo dodati še več kategorij in nagrad, tako da bo tekma za Semplerje še bolj pestra,« je povedala Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a in direktorica Media Poola.

Agencije, medijski strategi, oglaševalci in mediji bodo lahko svoje izstopajoče medijske projekte na tekmovanje Sempler prijavili od 1. septembra 2015 dalje.