Novembrska konferenca
medijskih trendov SEMPL bo v ospredje postavila večna pravila marketinga,
povezanost strateškega razmišljanja in inovativnosti v medijsko-komunikacijski
panogi, uspešne poslovne modele programatičnega zakupa spletnih medijev in kreativnost
v dobi, ko primat prevzemajo mobilne naprave.
Ljubljana,
16. julij 2015 – Konferenca medijskih trendov SEMPL, ki bo v svoji sedemnajsti
različici potekala 26. in 27. novembra 2015 v Portorožu, bo tudi letos s pomočjo
številnih mednarodnih govorcev izluščila najizrazitejše trende, ki tlakujejo
prihodnost medijev, kreativnih in medijskih agencij ter oglaševalcev. Katera bo
naslednja »velika stvar« v medijsko-komunikacijski panogi in katere nove
medijske in oglaševalske rešitve so že postale del stvarnosti, bodo govorci
približali udeležencem s spodnjimi ključnimi tematikami letošnje konference.
Večna pravila marketinga
Čeprav
je medijsko-komunikacijska panoga v zadnjem desetletju doživela (in preživela)
številne spremembe, pa se nekaj ni spremenilo – marketing je v svojem bistvu
ostal enak. Vsaj tako meni Cathey
Armillas, ameriška marketinška strateginja in avtorica knjige Nepreklicna pravila marketinga: 9 načinov in
pol, da vas ljudje vzljubijo (The Unbreakable Rules of Marketing: 9 ½ Ways to
Get People to Love You), ki poziva oglaševalce, naj prenehajo prodajati
stvari in si začnejo prizadevati za to, da ljudje vzljubijo njihove blagovne
znamke. In ravno to je po njenem prepričanju bistvo uspešnega marketinga, o
čemer bo govorila na letošnjem SEMPL-u.
Kaj
deluje v oglaševanju in kaj ne, je večno vprašanje oglaševalcev. Nanj bo
odgovoril Les Binet, eden največjih
svetovnih strokovnjakov za oglaševalsko učinkovitost, ki je za učinkovitost
odgovoren tudi v zelo uspešni londonski kreativni agenciji adam&eveDDB. »Če
ljudje ob vaših oglasih ne bodo ničesar začutili, potem ste lahko prepričani,
da vaše oglaševalske aktivnosti ne bodo povečale prodaje. Ne pozabite na
izjemno moč emocij!« oglaševalcem svetuje Binet, ki je prepričan, da je le
dolgoročna čustvena povezanost potrošnika z blagovno znamko tista, ki podjetju
prinaša večje prihodke in dobiček.
Strategije in inovacije z roko v roki
»Spremembe
so neizogibne, napredek pa ne,« pravi dr. Max
Mckeown, britanski strokovnjak za strategije in inovacije, pisatelj,
svetovalec in raziskovalec, ki ima pri tem v mislih pomembnost nenehnega
inoviranja, do katerega pa ne more priti brez odlične strategije. »Včasih
ljudje pozabljajo, da so izjemni inovatorji skoraj brez izjeme tudi odlični
strategi. Oboje mora delovati z roko v roki, saj inovacija in strategija
vplivata na vse vidike življenja, ne le v sejni sobi podjetja,« trdi Mckeown,
ki bo o tem, kako strateško razmišljanje in inovativnost spraviti v življenje, razložil
tudi udeležencem SEMPL-a.
Kako
pomembno je strateško razmišljanje v oglaševalskih agencijah, ki vsakodnevno
snujejo kreativne akcije za svoje naročnike z željo po dolgoročnem uspehu, pa
bo med drugim pojasnil Srđan Šaper,
ustanovitelj in direktor srbske oglaševalske agencije I&F McCann Group.
Kreativnost v dobi programatičnega
zakupa spletnih medijev
Programatični
zakup spletnega oglasnega prostora in avkcijski zakup v realnem času (RTB) sta
pojma, ki prežemata digitalni oglaševalski ekosistem. Je tehnologija tako
prevzela svet digitalnega oglaševanja, da v njem ni več prostora za
kreativnost? Zakaj založniki spletnih medijev v regiji Adriatik večinoma še
niso prepoznali priložnosti, ki jih ponujajo novi načini zakupa oglasnega
prostora? Je video oglaševanje naslednja »velika stvar« v digitalni
oglaševalski panogi? Na ta in druga vprašanja, povezana s sedanjostjo in
prihodnostjo, bosta odgovorila izkušena digitalna strokovnjaka Mats Persson, glavni operativni
direktor v danskem podjetju Adform, ki se bo še posebej posvetil znamčenju v
programatični dobi, in Niall Hogan,
izvršni direktor podjetja Integral Ad Science, odgovoren za Veliko Britanijo.
Upravljanje blagovnih znamk v mobilnem
okolju in družbenih omrežjih
Mike Bevans, višji direktor marketinga za
oglaševalske produkte pri Yahooju, opaža, da je mobilno oglaševanje globalni
trend, ki se nezadržno širi tudi v regijo Adriatik. Oglaševalci si seveda
želijo doseči na svoje mobilne naprave vedno priklopljene potrošnike, pri čemer
pa pogosto ne vedo, kaj storiti z množico podatkov, ki jim jih omogočajo
mobilne tehnologije, in kako jih ustrezno uporabiti. Njihove skrbi bo Bevans
razblinil na SEMPL-u, ki bo s pomočjo konkretnih primerov prikazal, kaj vse se
da storiti z ustrezno uporabo podatkov.
Strokovnjak
za podatke je tudi Daniel Knapp, višji
direktor v mednarodnem raziskovalnem podjetju IHS, ki vodi raziskave v zvezi z
uporabo »velikih podatkov« v medijski industriji in novih oblik segmentacije in
ciljanja potrošnikov. »Podatki so motor, ki poganja rast oglaševanja in deluje
kot povezovalni člen med potrošniki, mediji in blagovnimi znamkami,« meni
Knapp, ki se bo na SEMPL-u posvetil možnostim uporabe »velikih podatkov«.
Na
SEMPL prihaja tudi Max Muench, mladi
nemški fotograf in umetnik, ki svoje sledilce – ima jih že več kot 55 tisoč –
navdušuje na družbenem omrežju Instagram. Kot pravi, gre na Instagramu vedno za
grajenje skupnosti, ki poveže blagovno znamko z uporabniki in obratno, ne pa
zgolj za objavljanje fotografij ter štetje všečkov in sledilcev. Na SEMPL-u bo
med drugim pojasnil, kako komunicirati na Instagramu, pri čemer bo predstavil
zvijače za privabljanje sledilcev, ki bi jih morala poznati vsaka blagovna
znamka.
Več
informacij o omenjenih govorcih na 17. SEMPL-u najdete na spletni strani konference.