Na letošnji regijski
konferenci medijskih trendov SEMPL bosta prvič podeljeni nagradi za medijskega
menedžerja leta in medijsko zvezdo prihodnosti. Namen novih nagrad je
izpostaviti posameznike, ki so pomembno prispevali k razvoju in ugledu medijske
panoge.
Ljubljana,
3. september 2015 – Tekmovanje za medijske presežke leta Sempler, ki vsako leto
poteka v okviru konference medijskih trendov SEMPL, se letos razširja s še
tremi novimi tekmovalnimi kategorijami (najboljša
uporaba mobilnega okolja, najboljša uporaba podatkov in najboljši novi medij/medijski format). Tako bo na letošnjem
SEMPL-u, ki bo 26. in 27. novembra 2015 v Portorožu, podeljenih devet zlatih
nagrad Sempler in glavna nagrada veliki sempler za najboljšo medijsko
strategijo preteklega leta.
To
pa niso edine novosti v tekmovalnem programu, ki jih letos uvajajo
organizatorji konference SEMPL. Omenjenim nagradam dodajajo še dve novi, t. i.
TOP SEMPL nagradi, s katerima bodo izpostavili medijskega menedžerja leta in medijsko
zvezdo prihodnosti.
»Število
nagrad na tekmovanju Sempler se od začetka njihovega podeljevanja leta 2002 ni bistveno
spreminjalo, vmes smo poskrbeli le za prenovo tekmovalnih kategorij.
Medijsko-komunikacijska panoga pa se je od takrat precej spremenila in se
razvija v skladu s tehnologijo, inovacijami in vzorci potrošniškega vedenja. S
tem se povečuje tudi število izjemnih medijskih projektov, ki bi si zaslužili
nagrade, vse več pa je tudi izstopajočih posameznikov, ki prispevajo k razvoju
in napredku medijske panoge. Zato smo se odločili, da letos dodamo tri nove
tekmovalne kategorije in prvič podelimo tudi dve posebni nagradi TOP SEMPL –
prvo medijskemu menedžerju leta, drugo pa medijski zvezdi prihodnosti,« razloge
za uvedbo dodatnih nagrad pojasnjuje Valerija
Prevolšek, predsednica SEMPL-a in direktorica Media Poola, ki SEMPL
organizira že sedemnajstič.
Komu sta namenjeni nagradi TOP SEMPL?
NagradaMedijski menedžer 2015 prepoznava dolgoleten
in pomemben prispevek in vpliv lastnika oziroma menedžerja medijske hiše na
medije in medijsko panogo v njegovi/njeni državi ali v tujini.
Medijska zvezda prihodnosti je nagrada, ki prepoznava mlade
posameznike, ki šele dobro začenjajo svojo poslovno pot, a so že trajno in
pomembno prispevali k medijski panogi. Ocenjuje se lahko izjemen posamezni
projekt ali vsakoletni prispevek. Kandidati se lahko predlagajo sami ali
pa jih nominira tretja oseba. Prijavijo se lahko vsi zaposleni v
medijskih oddelkih, medijskih agencijah, raziskovalnih ali medijskih hišah, ki
pred 31. oktobrom 2015 ne bodo dopolnili 32 let. Rok za prijavo je 31.
oktober 2015.
Dobitnika
obeh nagrad bo izbral organizator s pomočjo uglednih posameznikov iz medijske
oz. poslovne javnosti.
»Verjamem,
da bosta obe nagradi postali tradicionalni in bosta še dodatno prispevali k
privlačnosti, verodostojnosti in uveljavljenosti tako nagrad Sempler kot tudi
same konference SEMPL,« dodaja Valerija Prevolšek.
Več informacij o vseh tekmovalnih
kategorijah na tekmovanju Sempler najdete na tej povezavi.
O konferenci
medijskih trendov SEMPL
SEMPL je mednarodno
priznan izobraževalni dogodek, ki je namenjen predstavitvi aktualnih medijskih
trendov v jadranski regiji ter analizi tuje in domače dobre prakse. Namenjen je
vsem, ki delajo v medijih, z mediji ali za medije in vsem tistim, ki krojijo
medijske trende in se po njih ravnajo.
V
okviru konference poteka tudi tekmovanje za nagrade za medijske presežke leta
Sempler, na katerem medijski strategi, naročniki in mediji predstavijo svoje
najboljše projekte in se od letošnjega leta dalje potegujejo za devet zlatih
semplerjev in glavno nagrado veliki sempler, ki je podeljena najboljši medijski
strategiji preteklega leta.
O organizatorjih
SEMPL
že od leta 1998 dalje nastaja pod okriljem in v organizaciji enega največjih
zakupnikov medijskega prostora v Sloveniji, družbe Media
Pool,
ki so jo ustanovile večje slovenske oglaševalske agencije z namenom natančnega
spremljanja dogajanja na medijskem trgu in zagotavljanja transparentnosti
poslovanja. Media Pool vseskozi skrbi tudi za razvoj stroke: poleg konference
SEMPL izvaja tudi raziskavo poslušanosti radijskih programov Radiometrija,
pripravlja celovit pregled slovenskega medijskega trga Mediaskop in številne
druge, manjše projekte.
Od
leta 2011 pri izvedbi konference SEMPL sodeluje tudi podjetje Medijski partner, izdajatelj
specializirane marketinške revije Marketing magazin, ki izhaja že od leta 1981.
Dodatne
informacije:
Simona Kruhar Gaberšček
predstavnica za odnose z javnostmi 17.
SEMPL-a
e-pošta: pr@sempl.si
tel: 041 86 77 77
spletna stran: www.sempl.si
Spremljajte
nas tudi na družbenih omrežjih:
Facebook: https://www.facebook.com/SeminarSEMPL
Twitter: https://twitter.com/SEMPL
Instagram: https://instagram.com/SEMPL_mediatrendsconference