Znana je devetčlanska mednarodna žirija,
ki bo ocenjevala dela, prijavljena na tekmovanje Sempler za najboljše medijske
strategije leta. Vodil jo bo Marko Vičič, partner in izvršni kreativni direktor
v oglaševalski agenciji Futura DDB. Kdo bo dobitnik nagrad Sempler, ki bodo
letos prvič podeljene v devetih tekmovalnih kategorijah, bo znano na 17.
konferenci medijskih trendov SEMPL 26. in 27. novembra 2015 v Portorožu.
Ljubljana, 17. septembra 2015 – Agencije, medijski
strategi, oglaševalci in mediji, ki bodo svoje medijske projekte prijavili na
že trinajsto tekmovanje za najboljše medijske strategije Sempler, se bodo letos
prvič potegovali za kar devet zlatih nagrad sempler in glavno nagrado veliki sempler.
Organizatorji tekmovanja Sempler, ki se vsako leto odvija v okviru konference
medijskih trendov SEMPL, so namreč šestim obstoječim tekmovalnim kategorijam
dodali še tri nove. Letos bodo tako nagrade podeljene v devetih kategorijah, in
sicer strateška uporaba medijskega spleta, inovativna uporaba komunikacijskega
kanala, najboljša ciljana akcija, najboljša izkustvena akcija, najboljša izraba
digitalnega okolja, najboljša akcija na družbenih omrežjih, najboljša
uporaba mobilnega okolja, najboljša uporaba podatkov in najboljši novi
medij/medijski format.
Tudi letos so med člani devetčlanske žirije za
nagrade Sempler ugledni medijsko-komunikacijski strokovnjaki iz jadranske
regije. Predsednik žirije je Marko Vičič, partner in izvršni kreativni
direktor v Futuri DDB, ostali člani žirije pa so Radovan Aleksić,
komercialni direktor za napredne medijske storitve v srbski digitalni agenciji Drive,Damir Ciglar, ustanovitelj in direktor hrvaške oglaševalske agencije
Imago, Filip Dimitrov, direktor za upravljanje odnosov z naročniki v
makedonski oglaševalski agenciji New Moment, Katja Kek, izvršna
direktorica za marketing in razvoj v podjetju Mercator, Ksenija Latković
Kozarac, izvršna direktorica medijske agencije OMD iz Hrvaške, Joško
Mrndže, regijski direktor v podjetju Google Adriatics iz Hrvaške, Gordana
Periškić, izvršna direktorica marketinga v hrvaški Podravki, in Toni
Tomašek, kreativni direktor v skupini Publicis Slovenija.
Pri ocenjevanju prijavljenih medijskih strategij bo
žirija sledila petim osnovnim merilom, in sicer idejni zasnovi medijske akcije, ustreznemu
ciljanju in razumevanju potrošnika, primerjavi med cilji in doseženimi rezultati
(ROI), inovativnosti v iskanju (novih) komunikacijskih poti ter stopnji
aktivacije in motivacije ciljne skupine skozi medijsko strategijo in izvedbo.
Kot pravi Marko Vičič, predsednik žirije za
nagrade Sempler, dobro in učinkovito medijsko strategijo zaznamuje predvsem
sposobnost integracije ciljne skupine. Sodobni potrošniki oziroma uporabniki
medijev so po njegovih besedah namreč vedno bolj zahtevni in tako se višajo
tudi njihova pričakovanja.
»V prvi vrsti moramo upoštevati, ali je medijska
strategija zadostila komunikacijskim in medijskim izhodiščem. Na drugem mestu je
zagotovo »wow« efekt, saj je tudi pri komuniciranju prvi občutek ob stiku s
komunikacijskim sporočilom izredno pomemben. Ker smo v žiriji praviloma precej
neobremenjeni z ozadji določenih strategij, pri čemer ciljam predvsem na
proračunska sredstva, je bistveno vodilo pri ocenjevanju občutek sporočilnosti
in vpliva na spremembo vedenja, mišljenja pri ciljni skupini. Ali pa preprosto
ustvarjanje dodane vrednosti za življenje ciljne skupine, pa najsi bo to neki
zabaven, čustven ali povsem praktični moment. V ospredju so vedno strategije,
ki znajo prepletati osebnost blagovne znamke z osebnostjo predstavnikov ciljne
skupine, torej strategije, ki znajo medije uporabiti na kreativen in celosten
način,« je Marko Vičič pojasnil, kaj odlikuje dobre medijske strategije,
ki jih bodo iskali člani žirije.
Prijave del na
tekmovanje Sempler so možne na spletni strani konference SEMPL (www.sempl.si),
zadnji rok za prijavo pa je 31. oktober 2015.