17. SEMPL bo 26. in
27. novembra 2015 v Portorožu gostil več kot dvajset uglednih mednarodnih
govorcev, ki se bodo posvetili aktualnim trendom v medijih, komuniciranju in
marketingu. Udeleženci bodo lahko svoje znanje poglobili tudi na petih
praktičnih delavnicah o učinkovitejšem oglaševanju.
Ljubljana,
5. november 2015 – Letošnja, že 17. konferenca medijskih trendov SEMPL, bo v
duhu svojega slogana »Zbujen. Zvedav. Zmagovalen. Zabaven.« (»Awake. Aware.
Award. Awesome.«) namenjena odkrivanju novosti, ki oblikujejo podobo
medijsko-komunikacijske panoge. V dveh dneh bo preko dvajset mednarodnih
govorcev predstavilo svoja razmišljanja in poglede na aktualna dogajanja v
medijih, komuniciranju in marketingu.
1. dan: Večna pravila marketinga in
prilagodljivost v dobi hitrih sprememb
Uvodno
predavanje na 17. SEMPL-u bo pripadlo ameriški marketinški strateginji Cathey Armillas, ki bo predstavila
zmagovalna pravila marketinga, o katerih piše v svoji knjigi Večna pravila marketinga: 9 načinov in pol,
da vas ljudje vzljubijo. Phil Shaw, vodja digitalnega in
inovacijskega oddelka iz britanskega raziskovalnega podjetja Ipsos Connect, bo
nato govoril o tem, kako lahko blagovne znamke vzbudijo pozornost ljudi v dobi
informacijskega preobilja, mojster oglaševalske učinkovitosti Les Binet iz londonske agencije
Adam&EveDDB, pa bo odgovoril na vprašanje, kaj v oglaševanju deluje in kaj
ne. Sledil bo pogovor Marjana Novaka,
direktorja in odgovornega urednika revije Marketing magazin, s Srđanom Šaperjem, ustanoviteljem in
direktorjem srbske oglaševalske agencije I&F McCann Grupa, v katerem se
bosta dotaknila Šaperjeve glasbene kariere kot soustanovitelja skupine Idoli in
nato njegove oglaševalske poti.
O
tem, da so spremembe neizogibne, napredek pa ne, bo govoril dr. Max Mckeown, britanski strokovnjak za
strategije in inovacije, pisatelj, svetovalec in raziskovalec, ki bo poudaril
pomen hitrega prilagajanja spremembam v okolju, Mats Persson, glavni operativni direktor v danskem podjetju Adform,
pa se bo posvetil izzivom blagovnih znamk v dobi programatičnega oglaševanja.
Programski
del prvega dneva konference se bo končal s pogovorom »Največ tvegaš, če ne
tvegaš«, ki ga bo z gosti, že omenjenima Cathey
Armillas in Matsom Perssonom terMattom Longstaffom, pomočnikom
kreativnega direktorja v londonski agenciji AKQA, usmerjala Barbara Modic, direktorica medijske
agencije Pristop Media.
Zvečer
bo sledila slavnostna podelitev nagrad Sempler najboljšim medijskim strategijam
leta v regiji Adriatik.
2. dan: Avtomatizacija oglaševanja in
pričakovanja oglaševalcev do medijev (in obratno)
Drugi
dan konference SEMPL se bo začel s prispevkom Daniela Knappa, višjega direktorja v britanski raziskovalni hiši
IHS, o revoluciji marketinške avtomatizacije, ki preoblikuje razmerja moči v
oglaševalski verigi in močno vpliva na prihodnost medijev. Z digitalizacijo
oglaševanja so povezane tudi spletne prevare, ki se jim bo posvetil Niall Hogan, izvršni direktor
britanskega podjetja Integral Ad Science, in podal nasvete, kako nadzirati
kakovost spletnih medijev. O tem, ali oglaševalci pričakujejo preveč od
medijev, se bo nato razgovoril Robert
Čoban, soustanovitelj in predsednik srbske revijalne založniške hiše Color
Press
Group,
mladi nemški fotograf in strokovnjak za družbeno omrežje Instagram Maximilian Münch, pa bo predstavil
svoj pogled na razlike med običajnim oglaševanjem in uspešno akcijo na
Instagramu.
Mike Bevans, direktor marketinga za oglaševalske
produkte pri Yahooju iz Velike Britanije, bo udeležencem razkril, kako
obladovati množico podatkov za večjo učinkovitost v digitalnem svetu, že
omenjeni Matt Longstaff iz agencije
AKQA pa bo drugi dan SEMPL-a sklenil z razmišljanjem o kreativnosti na meji
mogočega.
Pet praktičnih delavnic o učinkovitejšem
oglaševanju
Vzporedno
z glavnim programom SEMPL-a bo potekalo pet praktičnih delavnic. V četrtek, 26.
novembra, bo Saša Stanković, strokovnjak
za spletne strategije iz hrvaškega podjetja Pro Media Group, s konkretnimi
primeri ponazoril, kako se učinkovito lotiti mobilnega oglaševanja, sledila bo
delavnica o orodju Google Tag Manager, ki ga bo predstavil Zorin Radovančević, projektni vodja za spletni marketing in
e-trgovino v hrvaškem podjetju Escape, Nika
Papić in Tilen Šali,
ustanovitelja slovenske digitalne agencije Ideaz, pa bosta izvedla delavnico
naprednega oglaševanja na Facebooku, namenjeno upravljavcem blagovnih
znamk.
V
petek, 27. novembra, bodo udeleženci na delavnici predavateljice in svetovalke Brigite Lazar Lunder in višjega
skrbnika ključnih kupcev na Httpoolu Tadeja
Rovtarja izvedeli, kako postati zvezda na poslovnem družbenem omrežju
LinkedIn, direktorica podjetja Ipsos Slovenija Nataša Mohorč Kejžar pa bo predstavila ključna pravila za
učinkovito televizijsko oglaševanje.