19. November. 2015
Prihodnji četrtek, 26. novembra 2015,
se bo v Grand Hotelu Bernardin v Portorožu začela 17. konferenca medijskih
trendov SEMPL. V dveh dneh bodo udeleženci – organizatorji jih pričakujejo
okrog 900 – izvedeli, kateri trendi prevladujejo v medijsko-komunikacijski
panogi in prinašajo nove izzive za vse, ki delujejo v njej.
Ljubljana,
19. november 2015 – V že sedemnajsti izvedbi bo konferenca medijskih trendov
SEMPL gostila več kot dvajset mednarodnih govorcev, spremljalo jo bo pet
praktičnih delavnic, podeljene pa bodo tudi nagrade najboljšim medijskim
strategijam leta Sempler, vključno z dvema novima nagradama TOP SEMPL
medijskemu menedžerju leta in medijski zvezdi prihodnosti.
Konferenco
bo s svojim prispevkom o zmagovalnih pravilih marketinga odprla ameriška
marketinška strateginja Cathey Armillas,
energična govorka, ki je prepričana, da je bistvo uspešnega marketinga v tem,
da ljudje vzljubijo podjetja in njihove blagovne znamke. Med ključnimi govorci
na SEMPL-u so še Les Binet, vodja
oglaševalske učinkovitosti v londonski oglaševalski agenciji Adam&EveDDB,
dr. Max Mckeown, britanski strokovnjak
za strategije in inovacije, Mats Persson,
glavni operativni direktor v danskem podjetju Adform, in Mike Bevans, višji direktor marketinga za oglaševalske produkte
pri Yahooju.
Program 17. SEMPL-a bodo popestrili
trije pogovori o trenutnem položaju oglaševalskih in medijskih agencij ter
medijev. Prvi dan konference se bo Marjan Novak, direktor in odgovorni
urednik revije Marketing magazin, pogovarjal s Srđanom Šaperjem,
ustanoviteljem in direktorjem srbske oglaševalske agencije I&F McCann
Group, ki bo razkril svojo poslovno filozofijo in spregovoril o delu z ljudmi
in doseganju ciljev, drugi dan konference pa bo z Robertom Čobanom,
soustanoviteljem in predsednikom srbske revijalne založniške hiše Color Press,
razpravljal o tem, ali oglaševalci pričakujejo preveč od medijev – in obratno.
Četrtkov program se bo končal s sproščenim in zabavnim pogovorom o napakah, ki
so vodile k (ne)uspehu, ki ga bo z gosti Cathey Armillas in Matsom
Perssonom ter Mattom Longstaffom, pomočnikom kreativnega direktorja
v londonski agenciji AKQA, vodila Barbara Modic, direktorica medijske
agencije Pristop Media.
Udeleženci
konference bodo praktično znanje lahko pridobili na petih delavnicah o
učinkovitejšem oglaševanju, ki bodo potekale vzporedno z glavnim programom. Saša Stanković, strokovnjak za spletne strategije iz hrvaškega
podjetja Pro Media Group, bo s konkretnimi primeri ponazoril, kako se
učinkovito lotiti mobilnega oglaševanja. Zorin
Radovančević, projektni vodja za spletni marketing in e-trgovino v hrvaškem
podjetju Escape, bo predstavil orodje Google Tag Manager, Nika Papić in Tilen Šali,
ustanovitelja slovenske digitalne agencije Ideaz, pa bosta izvedla delavnico
naprednega oglaševanja na Facebooku za upravljavce blagovnih znamk. Kako
postati zvezda na poslovnem družbenem omrežju LinkedIn, bosta razkrila
predavateljica in svetovalka Brigite
Lazar Lunder in višji skrbnik ključnih kupcev na Httpoolu Tadej Rovtar, medtem ko bo Nataša Mohorč Kejžar, direktorica podjetja Ipsos Slovenija,
predstavila ključna pravila za učinkovito televizijsko oglaševanje.
Po
koncu prvega dneva konference bodo podeljene nagrade Sempler najboljšim
medijskim strategijam leta, letos prvič v devetih tekmovalnih kategorijah.
Podeljeni bosta tudi novi nagradi TOP SEMPL – dobitnik prve, za medijskega
menedžerja leta, je že znan, to je Pavel
Vrabec, generalni direktor medijske družbe Pro Plus, medtem ko bo prejemnik
nagrade za medijsko zvezdo prihodnosti razkrit šele na slavnostni prireditvi.
Celoten
program 17. SEMPL-a je objavljen na spletni strani konference.
Če
želite pridobiti novinarsko akreditacijo za obisk konference, nam pišite na pr@sempl.si.