Devetčlanska mednarodna žirija trinajstega
tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta je izmed vseh prijavljenih
del izbrala 34 finalistov. Kar 25 del, ki so prišla v ožji izbor, so prijavili
slovenski prijavitelji, šest finalistov je iz Srbije, trije pa iz Hrvaške. Med medijskimi
agencijami z največ prijavljenimi deli v ožjem izboru sta OMD – OmnicomMediaGroup
in Pristop Media, med oglaševalci pa Renault in Mercator.
Portorož, 25.
novembra 2015 – V Portorožu se je danes sestala devetčlanska mednarodna žirija za nagrade najboljšim medijskim
strategijam leta Sempler. Žirija, ki jo vodi Marko Vičič, partner in
izvršni kreativni direktor v agenciji Futura DDB, v njej pa so še Damir
Ciglar, ustanovitelj in direktor hrvaške oglaševalske agencije Imago, Filip
Dimitrov, direktor za upravljanje odnosov z naročniki v makedonski
oglaševalski agenciji New Moment, Katja Kek, izvršna direktorica za
marketing in razvoj v Mercatorju, Nermina Kelić, izvršna direktorica
medijske agencije Universal Media Sarajevo, Ksenija Latković Kozarac,
izvršna direktorica medijske agencije OMD iz Hrvaške, Joško Mrndže, regijski
direktor v podjetju Google Adriatics iz Hrvaške, Gordana Periškić, izvršna
direktorica marketinga v hrvaški Podravki, in Toni Tomašek, kreativni
direktor v skupini Publicis Groupe Slovenija, je izmed vseh
del, prijavljenih na tekmovanje Sempler za najboljše medijske
strategije leta, izbrala 34 finalistov.
Med 34
medijskimi strategijami v ožjem izboru jih je največ, in sicer 7, zasnovala
medijska agencija OMD – OmnicomMediaGroup v sodelovanju z agencijo Publicis za
naročnika Renault. Sledi medijska agencija Pristop Media s šestimi deli v ožjem
izboru v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Pristop, in sicer za naročnike
Mercator, Bramac in Telekom Slovenije. Med srbskimi medijskimi agencijami se je
v ožjem izboru najbolje odrezala OMD Media z dvema finalistoma. 
Nagrade sempler v devetih
tekmovalnih kategorijah in
nagrada veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo leta kot tudi dve TOP
SEMPL nagradi za medijskega menedžerja 2015 in medijsko zvezdo prihodnosti 2015
bodo slovesno podeljene v okviru dvodnevne konference medijskih trendov
(SEMPL), ki se začne jutri, 26. novembra 2015, v GH Bernardin v Portorožu. 
V spodnji tabeli je navedeno število
prijavljenih del in število finalistov po posameznih šestih tekmovalnih
skupinah.
 
  | Tekmovalna skupina | Število finalistov | 
 
  | Strateška uporaba medijskega spleta | 5 | 
 
  | Inovativna uporaba komunikacijskega
  kanala | 4 | 
 
  | Najboljša ciljana akcija | 8 | 
 
  | Najboljša izkustvena akcija | 7 | 
 
  | Najboljša izraba digitalnega okolja | 4 | 
 
  | Najboljša akcija na družbenih omrežjih | 2 | 
 
  | Najboljša
  uporaba mobilnega okolja | 1 | 
 
  | Najboljša
  uporaba podatkov | 1 | 
 
  | Najboljši novi
  medij/medijski format | 2 | 
 
  | SKUPAJ | 34 | 
 
Vsa dela v ožjem
izboru si lahko pogledate na Semplovi spletni strani.