25. November. 2015

V ožjem izboru za nagrade Sempler 34 del

Devetčlanska mednarodna žirija trinajstega tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta je izmed vseh prijavljenih del izbrala 34 finalistov. Kar 25 del, ki so prišla v ožji izbor, so prijavili slovenski prijavitelji, šest finalistov je iz Srbije, trije pa iz Hrvaške. Med medijskimi agencijami z največ prijavljenimi deli v ožjem izboru sta OMD – OmnicomMediaGroup in Pristop Media, med oglaševalci pa Renault in Mercator.

Portorož, 25. novembra 2015 – V Portorožu se je danes sestala devetčlanska mednarodna žirija za nagrade najboljšim medijskim strategijam leta Sempler. Žirija, ki jo vodi Marko Vičič, partner in izvršni kreativni direktor v agenciji Futura DDB, v njej pa so še Damir Ciglar, ustanovitelj in direktor hrvaške oglaševalske agencije Imago, Filip Dimitrov, direktor za upravljanje odnosov z naročniki v makedonski oglaševalski agenciji New Moment, Katja Kek, izvršna direktorica za marketing in razvoj v Mercatorju, Nermina Kelić, izvršna direktorica medijske agencije Universal Media Sarajevo, Ksenija Latković Kozarac, izvršna direktorica medijske agencije OMD iz Hrvaške, Joško Mrndže, regijski direktor v podjetju Google Adriatics iz Hrvaške, Gordana Periškić, izvršna direktorica marketinga v hrvaški Podravki, in Toni Tomašek, kreativni direktor v skupini Publicis Groupe Slovenija, je izmed vseh del, prijavljenih na tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije leta, izbrala 34 finalistov.

Med 34 medijskimi strategijami v ožjem izboru jih je največ, in sicer 7, zasnovala medijska agencija OMD – OmnicomMediaGroup v sodelovanju z agencijo Publicis za naročnika Renault. Sledi medijska agencija Pristop Media s šestimi deli v ožjem izboru v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Pristop, in sicer za naročnike Mercator, Bramac in Telekom Slovenije. Med srbskimi medijskimi agencijami se je v ožjem izboru najbolje odrezala OMD Media z dvema finalistoma.

Nagrade sempler v devetih tekmovalnih kategorijah in nagrada veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo leta kot tudi dve TOP SEMPL nagradi za medijskega menedžerja 2015 in medijsko zvezdo prihodnosti 2015 bodo slovesno podeljene v okviru dvodnevne konference medijskih trendov (SEMPL), ki se začne jutri, 26. novembra 2015, v GH Bernardin v Portorožu.

V spodnji tabeli je navedeno število prijavljenih del in število finalistov po posameznih šestih tekmovalnih skupinah.

Tekmovalna skupina

Število finalistov

Strateška uporaba medijskega spleta

5

Inovativna uporaba komunikacijskega kanala

4

Najboljša ciljana akcija

8

Najboljša izkustvena akcija

7

Najboljša izraba digitalnega okolja

4

Najboljša akcija na družbenih omrežjih

2

Najboljša uporaba mobilnega okolja

1

Najboljša uporaba podatkov

1

Najboljši novi medij/medijski format

2

SKUPAJ

34

 

Vsa dela v ožjem izboru si lahko pogledate na Semplovi spletni strani.