Izmed 34 del v ožjem izboru je žirija za nagrade
Sempler izbrala najboljša, ki so prejela devet zlatih nagrad in veliko nagrado.
Velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo leta je prejela hrvaška
oglaševalska agencija Imago za kampanjo »Soglasnik za življenje«, ki jo je
ustvarila za hrvaško združenje Transplant.
Portorož, 26.
novembra 2015 – Najvišja nagrada letošnjega tekmovanja za najboljše medijske
strategije leta Sempler, ki poteka v okviru konference medijskih trendov SEMPL,
je letos pripadla akciji »Soglasnik za življenje«, ki jo je za hrvaško
združenje Transplant ustvarila oglaševalska agencija Imago iz Zagreba.
Z akcijo »Soglasnik
za življenje« so želeli javnost seznaniti s pomenom odločitve o darovanju
organov, izraziti podporo vsem tistim, ki čakajo na presaditev organov, in se
zahvaliti vsem darovalcem in njihovim družinam, ki so s svojim plemenitim
dejanjem rešili druga življenja. V ta namen so ustvarili aplikacijo, preko
katere so uporabniki na družbenem omrežju Facebook lahko izrazili svojo podporo
tako, da so »darovali« soglasnik iz svojega imena. Akciji so se pridružile
številne medijske hiše in podjetja, ki so z izločitvijo soglasnika iz svojega
imena ali logotipa izkazali svojo podporo darovanju organov in tako prispevali
k večji ozaveščenosti o tej tematiki.
»Žirija se je
soglasno odločila, kateremu delu podeliti veliki sempler. Kampanja »Soglasnik
za življenje« je s preprosto idejo uspela doseči izjemno aktivacijo medijev,
družbenih omrežij in javnosti na splošno, pri čemer ni imela na voljo velikega
proračuna,« je povedal predsednik žirije Marko Vičič, partner in izvršni
kreativni direktor v agenciji Futura DDB. Kot dodaja, so bila vsa dela v ožjem
izboru na zavidljivi ravni, saj so številna izstopala po svoji svežini in
kreativnosti.
V kategoriji strateška uporaba medijskega spleta je
zlato nagrado prejela hrvaška medijska agencija OMD Media v sodelovanju z
oglaševalskima agencijama Innovo DDB in DRAP, ki je za McDonald's Hrvaška
ustvarila kampanjo »McDonaldsov zajtrk«. Slovenska medijska agencija OMD – OmnicomMediaGroup
in oglaševalska agencija Publicis sta dobili dve zlati nagradi za akcijo
»Renault Z. E. Taxi«, in sicer v kategoriji inovativna
uporaba komunikacijskega kanala in kategoriji najboljša izkustvena akcija.
V kategoriji najboljša ciljana akcija je zmagala
»Promocijska akcija VIP ob vrnitvi v šolo«, ki sta jo za hrvaškega mobilnega
operaterja VIP ustvarili U. M. Universal McCann, Real Grupa in Grey. V
kategoriji najboljša izraba digitalnega
okolja je zmagal »Spletni vtičnik Itak Moč Besed«, delo medijske agencije
Pristop Media in oglaševalske agencije Pristop za Telekom Slovenije, v
kategoriji najboljša akcija na družbenih
omrežjih pa je zlati sempler prav tako pripadel Pristopu za akcijo »Moč
besed« Telekoma Slovenije.
V kategoriji najboljša uporaba mobilnega okolja je
zmagala aplikacija »Telenorjev bankir v obogateni resničnosti«, delo srbske
medijske agencije Direct Media za Telenor banko. Digitalna agencija Red Orbit
je prejela zlato nagrado v kategoriji najboljša
uporaba podatkov za delo »Uspešna rezervacija vozovnice« za Adrio Airways,
v kategoriji najboljši novi medij/medijski format pa je zmagala
akcija »Gledališče v prtljažniku« agencije Pristop za Mini teater.
Na večerni
slovesnosti po koncu prvega dne 17. konference medijskih trendov SEMPL sta bili
poleg velikega semplerja in devetih zlatih semplerjev podeljeni še dve posebni
nagradi TOP SEMPL. Nagrada za medijskega menedžerja leta 2015 je pripadla Pavlu
Vrabcu, generalnemu direktorju medijske družbe Pro Plus, nagrado za
medijsko zvezdo prihodnosti pa je dobila Maša Smonig, medijska planerka
iz medijske agencije OMD.
V nadaljevanju so
navedene zmagovalne akcije z njihovimi agencijami in sodelujočimi. Zmagovalci
so objavljeni tudi na spletni strani Sempla, na tej
povezavi.