8:00 - 9:30 Registracija
9:00 - 10:00 Jutranja kava z Delom na terasi
9:30 - 10:00
Ogrevanje z Naido: Start me up ali rock'n'roll v medijskih trendih
Naida Kundurović, voditeljica in producentka, Bosna in Hercegovina
10:00 - 11:15
Zmagovalna pravila marketinga
Pomen marketinga je, da vas ljudje vzljubijo. Vzljubijo vas, vaše ideje, vaše izdelke, vaše storitve, vašo organizacijo ... Zmagovalna pravila marketinga vam bodo pomagala doseči to ljubezen. Cathey bo odgovorila, zakaj organizacije nimajo nobene možnosti za uspeh brez močne blagovne znamke in kaj potrebujejo, da jo vzdržujejo. Pokazala vam bo, kako vzbuditi čustva pri ljudeh, da jih boste lahko vključili in ustvarili enkratno konkurenčno prednost, ter katera orodja potrebujete za razvoj vaše marketinške strategije, da ne boste trošili časa, truda in denarja za neuporabne taktike.
Cathey Armillas, strokovnjakinja za marketinške strategije, mednarodna govorka, pisateljica, ZDA
11:15 - 11:40 Kreativni odmor z Atlantic grupo
11:40 - 12:00
"Pomanjkanje pozornosti: Kako naj blagovne znamke (p)ostanejo opažene"
Tekma za pozornost, da boste slišani, še nikoli ni bila močnejša. Ljudje imajo dostop do več vsebin hitreje in na več napravah kot kdaj koli prej. Kako naj se blagovne znamke prebijejo skozi informacijsko preobilje in ustvarijo odnose z ljudmi, ko pa imajo na voljo toliko izbire; kako jih vplesti? Preučili bomo, kako tehnologija in mediji vplivajo na pozornost, kako lahko blagovne znamke pridobijo pozornost in kako jo tudi izmeriti.
Phil Shaw, vodja digitalnega in inovacijskega oddelka, Ipsos Connect, Velika Britanija
12:00 - 12:45
Oglaševalska učinkovitost: na dolgi in kratki rok
V svetu, kjer so oglaševalci pod pritiskom ustvarjanja takojšnjih rezultatov, Lesova predstavitev prihaja kot še pravočasno opozorilo. Pokazal bo namreč, da kratkoročni rezultati niso zanesljiv vodnik na poti do dolgoročnega uspeha. Posledično lahko strategije, usmerjene na doseganje takojšnjih rezultatov, znižajo dobičke, in ne obratno. Les bo pokazal, kako delujejo kratkoročni in dolgoročni učinki in kako jih uravnotežiti za doseganje najvišje donosnosti na naložbe (ROI). Medtem bo opravil z nekaterimi marketinškimi miti in pokazal, kateri medijski kanali so dokazano najučinkovitejši.
Les Binet, vodja oglaševalske učinkovitosti, adam & eve DDB, Velika Britanija
13:00 - 13:45
Executive talk: Od Idolov do idola*
V obdobju instantnih idolov, resničnostnih šovov in X-Factorja pozabljamo na idole iz preteklosti.
Odbrana i poslednji dani (Obramba in zadnji dnevi) je album skupine Idoli iz leta 1982. Do današnjih dni ostaja eden najbolje prodajanih albumov v nekdanji Jugoslaviji. Eden od ustanoviteljev skupine je Srđan Šaper, ki je kmalu po svoji uspešni filmski karieri zašel v komunikacijski posel. Leta 1997 je začel sodelovati z McCann Ericksonom in ustanovil I&F McCann, ki je danes med vodilnimi tremi agencijami v regiji. Srđan Šaper bo predstavil svoj pogled na razvoj in trenutni položaj oglaševalskih mrež v regiji. Predvsem pa bo razkril svojo poslovno filozofijo in spregovoril o delu z ljudmi in doseganju ciljev.
Srđan Šaper, ustanovitelj in direktor, I&F McCann Grupa, Srbija
Gostitelj: Marjan Novak, urednik, Marketing Magazin, Slovenija
Marjan Novak, urednik, Marketing Magazin, Slovenija
13:45 - 15:00 Odmor za kosilo
15:00 - 16:00
Spremembe so neizogibne, napredek ne
Ljudje imamo čudovito zmožnost oblikovanja prihodnosti. Lahko si predstavljamo, kaj moramo storiti, da dosežemo želeno prihodnost. Izjemno prilagodljivi ljudje postanejo močnejši in pametnejši, ko se znajdejo v stiski. Uporabijo domišljijo in ustvarijo čudovite strategije, ki jim nudijo pametnejše poti do boljših krajev. S tem ko krepimo lastno zaupanje v svojo sposobnost prilagajanja novim situacijam, lahko presežemo stare težave. Max nam bo pomagal razumeti lekcije o visoki prilagodljivosti s številnimi primeri, humorjem in čustvi, tako da boste pridobili zapomnljive osebne in praktične nasvete, ki vam bodo pomagali v realnem svetu. Raziskovali bomo, kako lahko strategija, kultura in inovacija delujejo z roko v roki ter kako v strategijo vključiti nadarjenost in pripravljenost naših zaposlenih.
dr. Max Mckeown, pisatelj, svetovalec in raziskovalec, Velika Britanija
16:00 - 16:40
Izzivi blagovnih znamk v programatični dobi
Znamčno oglaševanje je oglaševalcem ponudilo možnost, da izkoristijo in avtomatizirajo množico podatkov, da bi natančno dosegli in uspešno vpletli svoje spletno občinstvo. S študijami primerov in primerov podatkov bo Mats Persson razložil, kaj je programatično znamčenje in kako se je oglaševalska panoga učila iz preteklih napak, da bi premagala porodne težave znamčnega oglaševanja. Kljub nedvomnim prednostim, ki jih prinaša znamčno oglaševanje, pa nekatere blagovne znamke še vedno oklevajo pri uporabi te tehnologije, saj jih skrbijo varnost, spletne prevare, vidljivost, kreativnost in kopica drugih izzivov.
Mats Persson, glavni operativni direktor, Adform, Danska
16:45 - 17:30
Pogovor: Največ tvegaš, če ne tvegaš
Večinoma vidimo samo najboljše ideje in poslovne odločitve.Tiste, ki so bile nagrajene in uspešne. Vsi pa vemo, da je velikokrat treba tvegati, da bi uspeli. In pri tem tudi grešiti. Sproščen in zabaven pogovor o napakah, ki so vodile k uspehu. Ali pa tudi ne. Presodite sami.
Matt Longstaff, AKQA, Velika Britanija
Gostiteljica: Barbara Modic, direktorica, Pristop Media, Slovenija
Barbara Modic, direktorica, Pristop Media, Slovenija
18:00 VAL 202 Prava moč radia @Terasa GH Bernardin
Druženje
in mreženje sta gonilni sili vsakega posla. Odkrij, kaj vse je mogoče na
SEMPL-ovi terasi.
20:30 - 21:30 Podelitev nagrad Sempler @Dvorana Europa
22:00 - 4:00 POP Till You Drop Party @Klub Paprika, Portorož