8:00 - 9:30 Registracija

9:00 - 10:00 Jutranja kava z Delom na terasi

9:30 - 10:00

Ogrevanje z Naido: Start me up ali rock'n'roll v medijskih trendih

Naida Kundurović, voditeljica in producentka, Bosna in Hercegovina

10:00 - 11:15

Zmagovalna pravila marketinga

Pomen marketinga je, da vas ljudje vzljubijo. Vzljubijo vas, vaše ideje, vaše izdelke, vaše storitve, vašo organizacijo ... Zmagovalna pravila marketinga vam bodo pomagala doseči to ljubezen. Cathey bo odgovorila, zakaj organizacije nimajo nobene možnosti za uspeh brez močne blagovne znamke in kaj potrebujejo, da jo vzdržujejo. Pokazala vam bo, kako vzbuditi čustva pri ljudeh, da jih boste lahko vključili in ustvarili enkratno konkurenčno prednost, ter katera orodja potrebujete za razvoj vaše marketinške strategije, da ne boste trošili časa, truda in denarja za neuporabne taktike.
Cathey Armillas, strokovnjakinja za marketinške strategije, mednarodna govorka, pisateljica, ZDA
Cathey Armillas, strokovnjakinja za marketinške strategije, mednarodna govorka, pisateljica, ZDA

11:15 - 11:40 Kreativni odmor z Atlantic grupo

11:40 - 12:00

"Pomanjkanje pozornosti: Kako naj blagovne znamke (p)ostanejo opažene"

Tekma za pozornost, da boste slišani, še nikoli ni bila močnejša. Ljudje imajo dostop do več vsebin hitreje in na več napravah kot kdaj koli prej. Kako naj se blagovne znamke prebijejo skozi informacijsko preobilje in ustvarijo odnose z ljudmi, ko pa imajo na voljo toliko izbire; kako jih vplesti? Preučili bomo, kako tehnologija in mediji vplivajo na pozornost, kako lahko blagovne znamke pridobijo pozornost in kako jo tudi izmeriti.
Phil Shaw, vodja digitalnega in inovacijskega oddelka, Ipsos Connect, Velika Britanija
Phil Shaw, vodja digitalnega in inovacijskega oddelka, Ipsos Connect, Velika Britanija

12:00 - 12:45

Oglaševalska učinkovitost: na dolgi in kratki rok

V svetu, kjer so oglaševalci pod pritiskom ustvarjanja takojšnjih rezultatov, Lesova predstavitev prihaja kot še pravočasno opozorilo. Pokazal bo namreč, da kratkoročni rezultati niso zanesljiv vodnik na poti do dolgoročnega uspeha. Posledično lahko strategije, usmerjene na doseganje takojšnjih rezultatov, znižajo dobičke, in ne obratno. Les bo pokazal, kako delujejo kratkoročni in dolgoročni učinki in kako jih uravnotežiti za doseganje najvišje donosnosti na naložbe (ROI). Medtem bo opravil z nekaterimi marketinškimi miti in pokazal, kateri medijski kanali so dokazano najučinkovitejši. 
Les Binet, vodja oglaševalske učinkovitosti, adam & eve DDB, Velika Britanija
Les Binet, vodja oglaševalske učinkovitosti, adam & eve DDB, Velika Britanija

13:00 - 13:45

Executive talk: Od Idolov do idola*

V obdobju instantnih idolov, resničnostnih šovov in X-Factorja pozabljamo na idole iz preteklosti. Odbrana i poslednji dani (Obramba in zadnji dnevi) je album skupine Idoli iz leta 1982. Do današnjih dni ostaja eden najbolje prodajanih albumov v nekdanji Jugoslaviji. Eden od ustanoviteljev skupine je Srđan Šaper, ki je kmalu po svoji uspešni filmski karieri zašel v komunikacijski posel. Leta 1997 je začel sodelovati z McCann Ericksonom in ustanovil I&F McCann, ki je danes med vodilnimi tremi agencijami v regiji. Srđan Šaper bo predstavil svoj pogled na razvoj in trenutni položaj oglaševalskih mrež v regiji. Predvsem pa bo razkril svojo poslovno filozofijo in spregovoril o delu z ljudmi in doseganju ciljev. 

* Pogovor bo v srbščini. 
Srđan Šaper, ustanovitelj in direktor, I&F McCann Grupa, Srbija

Gostitelj: Marjan Novak, urednik, Marketing Magazin, Slovenija

Marjan Novak, urednik, Marketing Magazin, Slovenija

13:45 - 15:00 Odmor za kosilo

15:00 - 16:00

Spremembe so neizogibne, napredek ne

Ljudje imamo čudovito zmožnost oblikovanja prihodnosti. Lahko si predstavljamo, kaj moramo storiti, da dosežemo želeno prihodnost. Izjemno prilagodljivi ljudje postanejo močnejši in pametnejši, ko se znajdejo v stiski. Uporabijo domišljijo in ustvarijo čudovite strategije, ki jim nudijo pametnejše poti do boljših krajev. S tem ko krepimo lastno zaupanje v svojo sposobnost prilagajanja novim situacijam, lahko presežemo stare težave. Max nam bo pomagal razumeti lekcije o visoki prilagodljivosti s številnimi primeri, humorjem in čustvi, tako da boste pridobili zapomnljive osebne in praktične nasvete, ki vam bodo pomagali v realnem svetu. Raziskovali bomo, kako lahko strategija, kultura in inovacija delujejo z roko v roki ter kako v strategijo vključiti nadarjenost in pripravljenost naših zaposlenih.
dr. Max Mckeown, pisatelj, svetovalec in raziskovalec, Velika Britanija
dr. Max Mckeown, pisatelj, svetovalec in raziskovalec, Velika Britanija

16:00 - 16:40

Izzivi blagovnih znamk v programatični dobi

Znamčno oglaševanje je oglaševalcem ponudilo možnost, da izkoristijo in avtomatizirajo množico podatkov, da bi natančno dosegli in uspešno vpletli svoje spletno občinstvo. S študijami primerov in primerov podatkov bo Mats Persson razložil, kaj je programatično znamčenje in kako se je oglaševalska panoga učila iz preteklih napak, da bi premagala porodne težave znamčnega oglaševanja. Kljub nedvomnim prednostim, ki jih prinaša znamčno oglaševanje, pa nekatere blagovne znamke še vedno oklevajo pri uporabi te tehnologije, saj jih skrbijo varnost, spletne prevare, vidljivost, kreativnost in kopica drugih izzivov.
Mats Persson, glavni operativni direktor, Adform, Danska
Mats Persson, glavni operativni direktor, Adform, Danska

16:45 - 17:30

Pogovor: Največ tvegaš, če ne tvegaš

Večinoma vidimo samo najboljše ideje in poslovne odločitve.Tiste, ki so bile nagrajene in uspešne. Vsi pa vemo, da je velikokrat treba tvegati, da bi uspeli. In pri tem tudi grešiti. Sproščen in zabaven pogovor o napakah, ki so vodile k uspehu. Ali pa tudi ne. Presodite sami.

Cathey Armillas, ZDA
 Mats Persson, Adform
 Matt Longstaff, AKQA, Velika Britanija

Gostiteljica: Barbara Modic, direktorica, Pristop Media, Slovenija

Barbara Modic, direktorica, Pristop Media, Slovenija

18:00 VAL 202 Prava moč radia @Terasa GH Bernardin

Druženje in mreženje sta gonilni sili vsakega posla. Odkrij, kaj vse je mogoče na SEMPL-ovi terasi. 

20:30 - 21:30 Podelitev nagrad Sempler @Dvorana Europa

22:00 - 4:00 POP Till You Drop Party @Klub Paprika, Portorož

9:00 - 10:00 Jutranja kava z Delom na terasi

10:00 - 10:30

In zmagovalec je…

Videopredstavitev zmagovalnih medijskih strategij in finalistov.
Naida Kundurović, voditeljica in producentka, Bosna in Hercegovina

10:30 - 11:00

Oglaševalski šah: kdo je naslednji na potezi?

Način oglaševanja se v zadnjih petdesetih letih ni veliko spreminjal. Pojav programatičnega oglaševanja, avtomatiziranega zakupa, načrtovanja in prodaje je sprožil revolucijo, ki preoblikuje razmerja moči v oglaševalski verigi in bo imel velik vpliv na prihodnost medijev. Daniel bo raziskal potencial, ki ga ima programatično oglaševanje, ter utemeljil, kako igralci v vrednostni verigi menjavajo in spreminjajo svoje vloge v želji, da bi si zagotovili trajnostno prihodnost.
Daniel Knapp, višji direktor, IHS, Velika Britanija

11:00 - 11:30 Kreativni odmor z Atlantic grupo

11:30 - 11:50

Spletne prevare – čas je za akcijo!

V zadnjem letu smo bili priča nekaj velikim, strašljivim goljufijam pri spletnem oglaševanju, zgodbe z naslovnic pa so navajale, da je kar do 60 % prikazov dostavljenih goljufom. Združite to s težavami z vidljivostjo, saj je še vedno ogromno spletnih oglasov nameščenih tam, kjer jih zaznajo le redki, in porodi se vam pomembno vprašanje o tem, kako dobro v resnici potrošite svoj denar na spletu. Da bi izboljšali učinkovitost spletnega oglaševanja, moramo ukrepati danes in se naučiti, kako nadzirati kakovost spletnih medijev. 
Niall Hogan, izvršni direktor, Integral Ad Science, Velika Britanija

12:00 - 12:45

Pogovor: Ali oglaševalci pričakujejo preveč od medijev?

Posebni gost: Robert Čoban, soustanovitelj in predsednik, Color Press Group, Srbija

Oglaševalci še nikoli niso bili tako blizu medijem, kot so danes. Promocijsko umeščanje izdelkov, promocijska besedila in posebni projekti so postali sestavni del vsakodnevnega sodelovanja med mediji in oglaševalci, a večinoma niso del medijskih načrtov, niso zajeti v raziskavah, zanje ni posebnih proračunov. Ali oglaševalci pričakujejo preveč od medijev? Kako na vse te zahteve oglaševalcev gledajo v uredništvih medijev? Kakšna je pri tem vloga medijskih agencij?
Robert Čoban, soustanovitelj in predsednik, Color Press Group, Srbija

12:45 - 14:00 Odmor za kosilo

14:00 - 14:30

Instagram – ko slika pove več kot tisoč besed

S 400 milijoni uporabnikov je Instagram postal ena najpomembnejših platform ne le za deljenje lepih slik, temveč tudi ustvarjanje zgodb in navdiha. To je razlog, zakaj vedno več podjetij in blagovnih znamk komunicira s svetom preko Instagrama, saj odpira povsem novo vrsto občinstva. Če želite sodelovati v borbi za njihovo pozornost , morate biti hitri, pametni in misliti vnaprej. In seveda razumeti zakonitosti, ki to platformo ločujejo od vseh drugih družbenih omrežij. Max bo pripravil pregled nad tem, kaj povzroči razliko med običajnim oglaševanjem in uspešno akcijo na Instagramu.
Maximillian Münch, fotograf in strateg za družbene medije, specialist za Instagram, Nemčija

14:30 - 14:50

S podatki do učinkovitosti v digitalnem svetu

Nenehne razprave o spreminjajočem se vedenju potrošnikov so stvar preteklosti. Ne ukvarjamo se več z vprašanjem, kaj se dogaja. Namesto tega imamo zdaj na voljo natančne podatke, ki nam prikazujejo spreminjajočo se pokrajino. Prva in bistvena sestavina uspeha je poiskati pravi način vpogleda v podatke za učinkovitejši marketing. Druga pa je ugotoviti, kako se povezati s ciljnimi javnostmi na mobilnih in več napravah hkrati. Mike bo razkril, kako vse to obvladovati.
Mike Bevans, direktor marketinga za oglaševalske produkte, Yahoo!, Velika Britanija
Mike Bevans, direktor marketinga za oglaševalske produkte, Yahoo!, Velika Britanija

15:00 - 15:45

Nevidno igrišče

V digitalnem svetu je edini zanesljivi način napovedovanja prihodnosti ta, da blagovne znamke enostavno postanejo prihodnost. Zakaj in, še bolj pomembno, kako lahko to dosežejo, bo glavna tema Mattovega govora, v katerem bo raziskoval kreativnost na meji mogočega. 
Matt Longstaff, pomočnik kreativnega direktorja, AKQA, Velika Britanija
Matt Longstaff, pomočnik kreativnega direktorja, AKQA, Velika Britanija

15:45 - 16:00

Zaključeno je!

Naida Kundurović, voditeljica in producentka, Bosna in Hercegovina

11:00 - 12:45

Jutri je prepozno: Mobilno oglaševanje iz teorije v prakso

Kakšne so možnosti mobilnega oglaševanja v regiji v primerjavi s tistimi v svetu? Saša bo s primeri pokazal kako se učinkovito lotiti mobilnega oglaševanja. 
Saša Stanković, strokovnjak za spletne strategije, Pro Media Group, Hrvaška

13:00 - 13:45

Google Tag Manager - eno orodje za obvladovanje vsega

Izpopolnite uporabo orodja, ki vam bo omogočalo hitrejši in boljši nadzor nad vašim spletnim oglaševanjem in programi za analitiko. Prihranite čas in pridobite kakovostnejše podatke.
Zorin Radovančević, projektni vodja za spletni marketing in e-trgovino, Escape, Hrvaška

13:45 - 15:00 Odmor za kosilo

16:00 - 16:45

Speci kruh iz drobtinice na Facebooku!

Uporabite pravo kodo - delavnica naprednega oglaševanja na Facebooku za upravljavce blagovnih znamk. 
Nika Papić, grafična oblikovalka, Ideaz, Slovenija
Tilen Šali, soustanovitelj, Ideaz, Slovenija

11:00 - 12:45

Kako postati zvezda na LinkedInu?

Svet in kupci so se spremenili; kar je delovalo nekoč, danes ne deluje več. Po zadnjih raziskavah družbena omrežja vplivajo kar na 75 % nakupnih odločitev v medorganizacijskem segmentu (B2B), pri čemer je LinkedIn dokazano najučinkovitejši. Večina podjetij pri nas pa ga še vedno ne uporablja. Na delavnici boste izvedeli, kako vzpostaviti stran na LinkedInu, kako komunicirati s poslovnimi partnerji, kakšne so možnosti oglaševanja in oblike ciljanj, ki jih lahko uporabite za doseganje segmenta B2B, ter kako lahko LinkedIn za doseganje segmenta B2C uporabijo tudi preostale, premijske blagovne znamke. Ali se boste odločili za skok na LinkedInov vlak ali boste ostali na peronu, ena stvar je jasna: vaši tekmeci so na krovu in gredo s polno hitrostjo naprej.

Brigita Lazar Lunder, predavateljica in svetovalka, Slovenija 
Tadej Rovtar, višji skrbnik ključnih kupcev, Httpool, Slovenija

12:45 - 14:00 Odmor za kosilo

14:00 - 14:45

10 pravil TV-strategije

Televizijski oglasi morajo biti očarljivo ustvarjalni, preprosti, čustveno močni, vključiti znamko ter imeti privlačno glasbeno podlago. To je pet izmed desetih spoznanj Ipsosovega testiranja, ki temelji na bazi podatkov. Namesto formule za uspeh bo Nataša razkrila vzorčna pravila za odlično TV-oglaševanje. 

 

Nataša Kejžar Mohorč, direktorica, Ipsos, Slovenija